01 diciembre 2006

``caminant pels carrers de Hong Kong´´

El dissabte 18 de novembre vaig començar el meu viatge. Vaig deixar al poble a la colla, als amics, a les amigues que després de tants anys ens haviem retrobat, als companys de treball...i sobretot a la família...
Feia temps que no plorava tant. Recorde cada moment d'eixa última setmana a Picassent!
El divendres a la nit vaig tindre una xicoteta conversa amb el meu germà. No saps quant t'estime! I sí, el dissabte agafava l'avió des d'Alacant acollonada. No només pel viatge, sinò perquè començava per a mi una nova vida... la vida que duia esperant 9 mesos! Plorava d'alegria, de por i ja d'enyorança... massa per a mi!
Vaig arribar a Hong Kong després de 23 horetes de viatge més o menys, i Sergi estava allí esperant-me. Ja quasi no el coneixia! eixa era la meua sensació.
Però després de passar els 3 primers dies a Hong Kong, com que tot tornà a la seua normalitat. Gràcies Ser.
Ara ja porte 12 dies per Xina! i continue sense dir paraula en xinés :p però el més important és que he vingut a estar amb qui més estime i a aprofitar l'oportunitat!
Supose que tindré prou forces per poder fer-vos arribar a tots a València el muntó de besos!


2 comentarios:

La Niña Graphics dijo...

hola nena.
7:46 de la mañana, sol: aún por salir, temperatura: intermedia, humedad: alta, de hecho llueve.
Que demoños hago yo a estas hora despierta y no de empalmada? Me mudo. Dos maromos, un camión y una grua están al llegar.
Cuidate. Gracias por el mail. Lo leeré mas despierta luego. Besos de todos (se los daré). Mola tu blog. Bonita foto y bonitos pies.
Un beso.
Tiempo global: raro.

Lucho'S dijo...

Ai, que em vas a fer plorar a mi també. M'alegre que tot vaja guay, y que per fi façes que aquest blog diga alguna cosa.
X aci tb s'et troba a faltar, i a eixe sanguango de novio que tens tb. un besot y una abraçada mooolt gran.