08 enero 2007

``citic´´

El sext edifici més alt del món. I jo visc al mateix carrer: ThianheBei. És un dels emblemes de la ciutat, en la zona empresarial de Guangzhou. Als xinos els encanta il·luminar-ho tot de nit, i si són llums que canvien de color millor que millor!

El sexto edificio más alto del mundo. Y yo vivo en la misma calle: ThianheBei. Es uno de los emblemasde la ciudad, en la zona empresarial de Guangzhou. A los chinos les encanta iluminarlo todo de noche, y si son luces que cambian de color ¡mejor que mejor!

12 comentarios:

Dano dijo...

Aci tenim el Micalet i no voras tu q li donem tant de bombo..

Unknown dijo...

tranqui nere que el fofi està en bones mans... o no!

carolina dijo...

y tu vives en esa calle?? q caña!

oye podías mandarnos fotos de tu casa y de tu barrio y eso, que tengo cusioridad...

jejej
un besico

NEre dijo...

El micalet mola més danielo! :p jajaja pavfvo.
per cert, espere que el meu germà estiga seeempre en bones mans.
KAROLA!! bienvenida!! te enviaré foticos a ti solita... no quiero que todos vean mi casa!! jajaja

Dano dijo...

No envies fotos? no anirem a vore't...

El teu germà sap més q tots junts...

La Niña Graphics dijo...

yo tambien quiero ver las fotos!!!
mola tener una amiga que viva en esa calle, da caché! jajaja

mooola!


oye, ten envié un mail con un pdf de fotos de valencia? ultimamente me falla la perola...

La Niña Graphics dijo...

veo que tienes enlaces y todo, ya podias linkearnos, no?

NEre dijo...

niña! no te preocupes, iré poniendo enlaces, todavía me queda ;)
Ie! peix nicolau!fes el favor de vigilar-me al meu germà! jajaja. Bueno, encara que ara ja està vigilat :p cuida't tu més.
mmmmm, al final me fareu enviar les fotos i tot, serà possible!

wam dijo...

nereeeeee, jo també vull ser amiga teuaaaa, vull tenir una amiga en xinaaaaaa XD
b7s!

Dano dijo...

saps si els xinos actualitzen? per si se t'apega algo dic..

La Niña Graphics dijo...

queremos mas!!!!!
vuelve de hongk kong!!!
ya has vuelto y no has actualizado!!!
perraca
a carol le duele la mano, le dan calambres y no quiere hacerse un blog
besets

PD: hoy hemos comido arroz a banda... y carol lentejas de su madre

Dano dijo...

AH! Estaves en Hong kong!!?? Muy bonito, MU-Y BO- NI- TO no actualitzem.. tu et debats entre un parell de ciutats xineses de nom impronunciable i els demés aci.. que lo mes lluny q anem es a Paterna..

Poca vergonya! i cabuda :P