07 enero 2007

`` ka fort i ka por´´

EEEEEEEEEI! sembla que internet a Xina va millorant, per fi he pogut entrar al blog!! :p
Aquest és l'edifici d'enfront al meu. Estava al saló de casa i vaig vore a estos 5 "spidermen" que estan netejant la façana. Curiós no? penjats amb una cordeta, i estan pel pis número 20... :s

EEEEEEEEEI! parece que internet en China va mejorando, por fin he podido entrar al blog!! :p
Este es el edificio que está en frente del mío. Estaba en el salón de casa y ví a estos 5 "spidermen" que están limpiando la fachada. ¿Curioso no? colgados de una cuerdecita, y están por el piso número 20... :s

5 comentarios:

Dano dijo...

pero ells s'estan guanyant la vida!!! no com tu sanguanga! =P Saps q man portat els reis!!?? jiji Un navegador pal cotxe!! q es conecta via bluetooth al movil i pot parlar per ell i enviar sms i tot :D:D:D

Mil besets!!

Mireia dijo...

buenas, hui he descobert ke tenies blog així ke vaig a estrenar-me. He vist la foto dels teus calcetins en refuerzo, de les sabates megafashion de la xina i de les formiguetes (ping! ping! ping!) botant per la paret. japi niu lliar guapa!

NEre dijo...

jelou wapetona! m'alegre k hages descobert el meu blog ;) WELCOME!!
danielo! que és això?!! jo vull vore-ho!! que fort... un xiquet amb joguet nou :p

La Niña Graphics dijo...

será que los chinos estan liberalizandose...

Lucho'S dijo...

si esq els arquitectes estos no saben fer edificis que es puguen netejar sense perill; no pot ser, deurien ser ells els que pujaren a netejar. ;p
Un beset preciosa.